Social Media Marketing

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους έχουν μια επαφή με τα social media και θέλουν να εμπλουτίσουν και να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους, έτσι ώστε να μπορέσουν να ενισχύσουν το βιογραφικό τους προς εύρεση εργασίας, ή/και να μάθουν επιλέγοντας τα κατάλληλα εργαλεία να δημιουργήσουν μια στρατηγική  marketing στα social media θέτοντάς τη σε εφαρμογή.

 

Το σεμινάριο είναι κατάλληλο για:

  1. Ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων
  2. Ελεύθερους επαγγελματίες
  3. Υπεύθυνους Marketing μεσαίων και μεγάλων εταιρειών
  4. Όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν μία νέα καριέρα ως Internet Advertisers
  5. Όσους θέλουν να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους.
  6. Όσους βρίσκονται στην ανεύρεση εργασίας και θέλουν να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους.

ΣΤΟΧΟΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  1. Η βελτίωση της εικόνας και της επικοινωνίας της επιχείρισης με τους πελάτες.
  2. Να γίνει αντιληπτή η  φιλοσοφία  του Social Media Marketing.
  3. Ο εμπλουτισμός των γνώσεων με τεχνικές του Social Media Marketing.
  4. Να μάθουν οι εκπαιδευόμενοι τις διαθέσιμες  πλατφόρμες για Social Media Marketing.
  5. Να μπορεί να στηθεί με επιτυχία η ετοιμασία ενός Marketing plan.
  6. Η προσέλκυση νέων πελατών και η αύξηση των πωλήσεών τους.

Η ύλη του σεμιναρίου ενδεικτικά περιλαμβάνει:

Ενότητα 1: Εισαγωγή στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και τις δυνατότητες του Μάρκετινγκ των κοινωνικών δικτύων

  • Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
  • Το ηλεκτρονικό Marketing
  • Κατηγορύεσ Internet marketing
  • Social Media Marketing Strategy

Ενότητα 2: Οι δυνατότητες του Gmail, του Google+ και Google Business

  • Δημιουργία εταιρικής σελίδας
  • Διαχείριση εταιρικής σελίδας
  • Δημιουργία προώθησης

Ενότητα 3: Διαχείριση εταιρικών σελίδων στο Facebook

  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
  • ΠΡΟΦΙΛ

Ενότητα 4: Εταιρικό προφίλ στο Instagram και συνδυασμός με Facebook

  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ «STORIES - LIVE»
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ «ΣΥΛΛΟΓΗ»
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ «ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ : ΠΡΟΩΘΗΣΗ»

Ενότητα 5: Τιτιβίσματα (tweets) στο Twitter προς όφελος των επιχειρήσεων

  • #HASHTAG
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
  • TWITTER ADS

Ενότητα 6: Εταιρική σελίδα στο LinkedIn και αναζήτηση συνεργατών με ικανά προσόντα

  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
  • PROFILE SECTION
  • LINKEDIN ADS

Ενότητα 7: YouTube Μάρκετινγκ και κανάλια για δημιουργία εσόδων

  • YOUTUBE MARKETING
  • ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΝΑΛΙΟΥ
  • YOUTUBE CREATOR STUDIO

Ενότητα 8: Δημιουργία pin στο Pinterest και αύξηση της αλληλεπίδρασης των χρηστών

  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
  • ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
  • ΕΤΑΙΡΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ

Ενότητα 9: Τελική Εξέταση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ΜΗΝΕΣ (80 ΩΡΕΣ)

ΚΟΣΤΟΣ: 400€ 130€

H επιμέλεια του Σεμιναρίου έγινε από την ομάδα του online-seminaria.