Social Media Marketing

ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους έχουν μια επαφή με τα social media και θέλουν να εμπλουτίσουν και να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους, έτσι ώστε να μπορέσουν να ενισχύσουν το βιογραφικό τους προς εύρεση εργασίας, ή/και να μάθουν επιλέγοντας τα κατάλληλα εργαλεία να δημιουργήσουν μια στρατηγική  marketing στα social media θέτοντάς τη σε εφαρμογή.

Το σεμινάριο είναι κατάλληλο για:

  1. Ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων
  2. Ελεύθερους επαγγελματίες
  3. Υπεύθυνους Marketing μεσαίων και μεγάλων εταιρειών
  4. Όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν μία νέα καριέρα ως Internet Advertisers
  5. Όσους θέλουν να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους.
  6. Όσους βρίσκονται στην ανεύρεση εργασίας και θέλουν να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους.

ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. Η βελτίωση της εικόνας και της επικοινωνίας της επιχείρισης με τους πελάτες.
  2. Να γίνει αντιληπτή η  φιλοσοφία  του Social Media Marketing.
  3. Ο εμπλουτισμός των γνώσεων με τεχνικές του Social Media Marketing.
  4. Να μάθουν οι εκπαιδευόμενοι τις διαθέσιμες  πλατφόρμες για Social Media Marketing.
  5. Να μπορεί να στηθεί με επιτυχία η ετοιμασία ενός Marketing plan.
  6. Η προσέλκυση νέων πελατών και η αύξηση των πωλήσεών τους.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Ενότητα 1: Εισαγωγή στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και τις δυνατότητες του Μάρκετινγκ των κοινωνικών δικτύων

Η Ενότητα 1 περιέχει σημειώσεις που αφορούν την Εισαγωγή στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και τις δυνατότητες του Μάρκετινγκ των κοινωνικών δικτύων, επισημαίνοντας τις γνώσεις που θα αποκτήσει και την εφαρμογή τους προς όφελος της επιχείρησης του

Ενότητα 2: Οι δυνατότητες του Gmail, του Google+ και Google Business

Στην ενότητα αυτή θα μάθουμε πώς να δημιουργήσουμε ένα λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Gmail (Βασικές καρτέλες, Εισαγωγή υπογραφής κλπ), αλλά και τι ακριβώς είναι  το Google Business.   Ακόμη, θα αναφερθούμε  στο Google+ και τις βασικές του  λειτουργίες (Δημιουργία λογαριασμού, Διαχείριση λογαριασμού, Κοινότητες, Προφίλ κλπ). Στην ενότητα περιλαμβάνονται Θεωρία, Βίντεο-Διαλέξεις, Ασκήσεις κατανόησης.

Ενότητα 3: Διαχείριση εταιρικών σελίδων στο Facebook

Στην ενότητα αυτή θα μάθουμε χρήσιμες πληροφορίες για τη ναυαρχίδα των Social Media, το Facebook. Θα γνωρίσουμε βήμα βήμα τις λειτουργίες του κοινωνικού αυτού δικτύου και πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε ένα λογαριασμό στο Facebook, προς όφελος της επιχείρησης (Πλεονεκτήματα εταιρικής σελίδας, Δημιουργία εταιρικής σελίδας, Διαχείριση εταιρικής σελίδας «Δημιουργία δημοσίευσης», Διαχείριση εταιρικής σελίδας «Δημιουργία Προσφοράς» ,κλπ). Στην ενότητα περιλαμβάνονται Θεωρία, Βίντεο-Διαλέξεις, Ασκήσεις κατανόησης.

Ενότητα 4: Εταιρικό προφίλ στο Instagram και συνδυασμός με Facebook

Στην ενότητα αυτή θα γίνει παρουσίαση του δεύτερου κατά σειρά προτίμησης Social Media, του Instagram. Χρήσιμα tips, Δημιουργία λογαριασμού, Διαχείριση λογαριασμού «Stories - Live», Διαχείριση λογαριασμού «Εταιρικό προφίλ : Προώθηση», Ένωση Social Media «Facebook - Instagram», είναι λίγα από τα πολλά που θα αναφερθούν. Στην ενότητα περιλαμβάνονται Θεωρία, Βίντεο-Διαλέξεις, Ασκήσεις κατανόησης.

Ενότητα 5: Τιτιβίσματα (tweets) στο Twitter προς όφελος των επιχειρήσεων

Στην ενότητα αυτή ο εκπαιδευόμενος θα μάθει να χειρίζεται άψογα τον λογαριασμό του στο Twitter, προς όφελος της επιχείρησής του. Ενδεικτικά αναφέρουμε τη Δημιουργία λογαριασμού, Διαχείριση λογαριασμού «Δημιουργία Tweet», Διαχείριση λογαριασμού «Προφίλ & Ρυθμίσεις», Δημιουργία στιγμής, Twitter Ads – Δημιουργία διαφήμισης, Ένωση  λογαριασμού Twitter με άλλα Social Media, κλπ. Στην ενότητα περιλαμβάνονται Θεωρία, Βίντεο-Διαλέξεις, Ασκήσεις κατανόησης.

Ενότητα 6: Εταιρική σελίδα στο LinkedIn και αναζήτηση συνεργατών με ικανά προσόντα

Στην ενότητα αυτή θα γνωρίσουμε το LinkedIn. Θα μάθουμε βασικές συμβουλές διαχείρισης, τα πλεονεκτήματα χρήσης του λογαριασμού μας στο LinkedIn, αλλά και πιο πρακτικά θέματα όπως πώς γίνεται η δημιουργία λογαριασμού, δημιουργία εταιρικής σελίδας, Επεξεργασία εταιρικής σελίδας, Slideshare, κλπ. Στην ενότητα περιλαμβάνονται Θεωρία, Βίντεο-Διαλέξεις, Ασκήσεις κατανόησης.

Ενότητα 7: YouTube Μάρκετινγκ και κανάλια για δημιουργία εσόδων

Στην ενότητα αυτή θα γνωρίσουμε το YouTube και πως μπορούμε δημιουργώντας το λογαριασμό/κανάλι μας, να το χρησιμοποιήσουμε για καθαρά επαγγελματικούς σκοπούς. Θα αναφερθούμε στο YouTube Marketing, θα μάθουμε να κάνουμε επεξεργασία καναλιού «Προβολή ως & Ρυθμίσεις καναλιού», το YouTube Creator Studio «ΚΑΝΑΛΙ à Δημιουργία εσόδων», Ένωση Social Media «YouTube Tab for Facebook», κλπ. Στην ενότητα περιλαμβάνονται Θεωρία, Βίντεο-Διαλέξεις, Ασκήσεις κατανόησης.

Ενότητα 8: Δημιουργία pin στο Pinterest και αύξηση της αλληλεπίδρασης των χρηστών

Στην τελευταία ενότητα του προγράμματος θα μάθουμε να χειριζόμαστε το λογαριασμό  μας στο Pinterest με σκοπό την προώθηση της επιχείρησής μας. Πιο συγκεκριμένα, θα μαθουμε 8 Tips για επιχειρήσεις, Δημιουργία λογαριασμού, Μετατροπή σε εταιρικό λογαριασμό, Εταιρικός λογαριασμός, κλπ. Στην ενότητα περιλαμβάνονται Θεωρία, Βίντεο-Διαλέξεις, Ασκήσεις κατανόησης.

Ενότητα 9: Τελική Εξέταση

Η Τελική Εξέταση του μαθήματος περιέχει 20 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής & Σωστού - Λάθους από όλες τις ενότητες και είναι διαθέσιμη προς τους εκπαιδευόμενους όταν ολοκληρώσουν τον κύκλο των 12 εβδομάδων.

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΚΟΣΤΟΣ: 400€ 130€

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 80 Ώρες / 3 Μήνες

Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου χορηγείται Βεβαίωση Σπουδών από το πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης ComputerGr.

H επιμέλεια του Σεμιναρίου έγινε από την ομάδα του online-seminaria.